Molen.

Molen.
Molen met draaibare wieken. Deze is helemaal gemaakt van papier/karton. Zonder patroon.....

dinsdag 12 juli 2016

Bloemenkaart....

Goedenavond allemaal,

Hierbij wil ik jullie graag mijn nieuwste laatst gemaakte kaart laten zien, die is afgewerkt met zelfgemaakte bloemen. Wanneer je de bloemen zelf maakt heb je ze altijd in de juiste kleur, bijpassend bij je kaart. En.......het is natuurlijk super leuk om te doen.😜


Dan nu een lijst van de benodigdheden,
Craft Dies van Creative Emotions nr CED 1417, CED 6105, CED 1608, CED 1426 en CED 1447.
Dies van Joy crafts nr 6002/0552 en 6002/0542. Vlinderpons of die, glitter poeder, glossy accents of  acrylic varnisch, lijm, distress ink en crème en gekleurde cardstock.
















2 opmerkingen:

  1. Hoi Marja, ik vind jouw kaarten zo gaaf en wil graag je blog volgen. Maar ik kan niets vinden om me aan te melden. Kan jij me wegwijs maken?
    Dankjewel, Mieke������

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hall o Mieke, wat leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten. Je kunt mij volgen, wanneer je helemaal naar beneden scrolt en bij mijn foto, volgen aanklikt.....hoop dat het zo lukt..

      Verwijderen