Molen.

Molen.
Molen met draaibare wieken. Deze is helemaal gemaakt van papier/karton. Zonder patroon.....

zondag 3 juli 2016

Hallo allemaal, fijn dat jullie even komen kijken op mijn blog.
Graag zou ik mijn laatst gemaakte kaart met jullie willen delen.
Een poosje terug heb ik allerlei bloemen gemaakt en deze begin ik nu te verwerken op m.n kaarten.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.........









Dit zijn de gebruikte materialen,
Creative Expressions CED9303, CED4315, CED1447, CED1616 en CED1437.
Crealies Butterflies no. 4stans 115634/0544,
Tekst stempel van Penny Black : special wishes.
Distress ink en bloemen....

5 opmerkingen:

  1. Echt geen woorden voor!! Wat mooi!!
    Ik ga kijken of deze mallen op de beurs te verkrijgen zijn(den bosch)Wat maak jij daar mooie kaarten en bloemen mee��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Francisca, het zijn idd prachtige mallen om mee te werken en......erg verslavend.😜

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marja, een prachtige kaart....zag m voorbij komen op de Doe@Ding FB groep. Een vraagje......waar zijn de bloemen van, die staan niet bij de mallen die je opnoemt? ik vermoed Heartfelt creations? groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt Miranda, als je even door scrolt in mijn blog, kom je de mal tegen.
    Daar staan ook de andere bloemen die ik tot dusver heb gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen